Saturday, July 8, 2017

Review Mee Kicap RnR Tapah, Perak

Korang penah makan Mee Kicap tak?
Aku dulu jakun jugak tapi shuben aku mmg orang pertama dalam idup aku
yang introduce segala tok nenek jenis makanan kt mukabumi nie
dulu yang aku tau masakan mak aku je
selain dari tu aku tak tau..

Aku kenal makan nasi kerabu, nasi dagang bagai dek shuben aku laaa
Nie pasal mee kicap nie dia gak yg kasi kenal
Masa balik kg dia, dia ngajak singgah kedai ni
dia cakap la dedulu zaman sekolah makan mee kicap blk sekolah kt Tapah
dulu reganya 50sen je

Aku dengar pasal Mee Kicap pun takde nafsu
Buat dek jaa laaa aku
Bila mee kicap sampai, aku tgk pun tak senang
mana taknye, sup dah la kosong gitu je
pastu mee dia salut kicap itam semata??
Sabo je laaaa

Shuben : Ghase laaa dulu...
Aku : {Jual mahal}

Lelama ku makan gak le..
sekali masuk mulut,
Amboihhh!!! sedap ngko!!!
Mee kicap pun ilang sekelip mata masuk lam perut gendut aku..
Bhaaahahhaahaha

Untuk Mee Kicap kt RnR Tapah Arah Utara nie
aku kasik 4 bintang, 
Best ko, simple tapi sedappp kat tekak den

Patut laa aku pelik pesal la Que panjang berjela
Menyampah mak..
hehehe

Korang kalo naik UTARA tu pi laa singgah sat
Rugi laaa kalo tak merasa salah 1 nikmat donia nie..

Mee Kicap tu nampak simple je kan

Korang kena ingat Gerai No 6 tau

Al-Fateh pun nak makan mee itam jugak

Kaklong yang sentiasa menemani mama

Ok tu je review aku wat Mee Kicap, 
aku dalam misi mencari Mee Kicap tersedap dimuka bumi..
Orang kata kt stadium Ipoh pun sedap gak, orang le kata..
Aummmmmmmmmmm...

No comments:

Post a Comment