Saturday, July 8, 2017

Review : Bean Heritage, Penang

Lepas dah check-in hotel then golek-golek
ilangkan penat jadi co-pilot, ececehhhh
Kami pun turun laa ke bawah mencari sesuap nasi..
Kekono lapar plak plak
padahal baru membaham mee kicap, nasi 7 benua bagai..

Sebenarnya saje je,
nak makan kudap-kudapan..
Mesti seronok kan sambil cuci mata then cari makanan sedap kat Penang nie

Masa turun hotel nampak la sebelah hotel ade Cafe
Bean Heritage namanya
Riso gak aku takut tak halal ke hape kan
So nampak Certificate Halal terpampang wat aku lega

Kira kami order untuk minum petang laaa

ABC dia aku kasik 2.5 bintang

Sedang elok je manisnya

Roti Bakar dia sedap.. aku leh kasik 4 bintang.. Crispy di luar, cheezy di dalam

Breadcrumb yang buat sedap tuh

Soooooooooooooo cheeezy

Nyummeh!

ehhhh, Fateh mane

Fateh tergolek tido lam stroller sudaaa..

Aku suka part roi bakar tu.. adoi..
macam nak repeat plak esok pagi untuk breaky..

Tata...




No comments:

Post a Comment