Sunday, July 9, 2017

Review : Stall Durian Lorong Susu, Georgetown, Penang

Korang antu durian?
Haaaaaa, leh laa gang sama diorg nie.
Aku memang dilahirkan tak makan durian mentah
kalo aku paksa makan pun nanti berdengung kepala aku tau.
Jadi nie salah satu nikmat donia yang aku xde nafsu

Nak dijadikan cerita
Ereena dengar laa perbualan kami pasal durian
Si Kaklong & Kakcik cakap nak makan durian lepas dinner semalam
pastu lepas je dinner memasing dh kekenyangan
so memang hajat nak makan durian tu lupa di angin lalu lerr

Skali minah nie dah majuk
dia siap tanye lepas gi makan malam nie nak gi mane plak?
aku cakap le, blk hotel laa tido
Skali dia dh majuk..
Puas aku pujuk tanye dia x jawab

dah setengah jam baru dia cakap
petang tadi cakap lepas makan malam nak carik durian
Sekarang nie tak pergi plak

So terus laa kami waze nk cari stall durian yang bukak memalam nie
Mungkin Allah nak tolong, si Fateh leh plak ter uk uk
jadi kami pun singgah Masjid Negeri nak bersihkan si Fateh
Kakcik dalam keta sebuk dok waze & call sana-sini port stall nak makan durian

Pastu bila dah reda,
Pujuk la si Ereena bebaik
Cakap kite pi carik durian esok ye
Insyaallah kita cari bebetul
Alhamdulillah, dia SETUJU
So kami pun balik laaa hotel dalam keadaan yang aman tenteram.. kihs

Esok pepagi lagi dh bersiap nak mencari doyan
Google punyer google dapat laa port stall ni

STALL DURIAN LORONG SUSU, GEORGETOWN, PENANG
wajah gumbira dapat apa dihajati

Penuh & mampat


Musang King

Menggiurkan tak?

Rezeki kami durian baru sampai

Stall Durian Jalan Susu

Tokey yang baik & peramah


Riang rasa hati..


Bile memasing dah kekenyangan
Kami pun beransur untuk trip seterusnya..
Pulang dengan wajah 'Happy Face'



No comments:

Post a Comment