Saturday, July 8, 2017

Review : Nasi 7 Benua, Penang

Korang biasa dengar kan pasal Nasi 7 Benua nie?
Aku memang pertama kali la nak pi merase
Kot dah viral tu mesti laa pi terjah kan
Kena ghase ngan tekak sendiri
Kot tak rase tak tau laaa camne ghase sebeno

Memang laluan kami lepas lalu Jambatan Ke-2 Penang
Korang akan jumpa Nasi 7 Benua dulu
Korang on je WAZE, jumpa terus ko!

nampak menyelerakan sungguh!

Kaklong jadi model kita hari ni


setiap butir jenis nasi aku rase tau.. nk pikir mana paling sedap

wefie usah dilupa!

OK sedaaaaaaaaaaaapp.. harus repeat lepaih niee

Kaklong pon cakap sedaaap

makan dengan happy.. yeaaah

Fateh : I want more.. I want more...

Nasi nie kalo tengok ngan nasi yang lain cam same je
Cuma dia unik dari segi presentation dia
dia letak 7 jenis nasi dalam 1 pinggan
Harus laaa aku cuba semua jenis kan 
sebab nak tau tahap kesedapan tiap nasi tu..

Lauk plak aku pilih ayam masak merah
nampak biasa-biasa je tapi bile ko makan rasa luar biasa
mungkin gravy dia yang membuatkan dia jadi sedap
Owner pun mesti buat penuh kasih sayang kan kan

Kami makan dengan penuh kesabaran
Seronok ko, makan santai-santai ngan my siblings
Gegurl day out le katakan..
Al-Fateh je jadi bodyguard..

Review aku pasal Nasi 7 Benua nie
Hokkay memang sedap
aku sukee
ikut tekak aku la kan
sebab nie blog aku..
Kalo blog ko, ko nak kata tak sedap pun.. ade aku kesah.. ehhh.. 
ahahahaha
jangan marah, nanti kena jual..

Korang nak tau rega tak?
2 set nasi yang kami makan nie bersama air tu RM19.80
Haaaa, murah tak??
Berbaloi kan..

OK tataaaa!

No comments:

Post a Comment