Saturday, October 17, 2015

Restoran Borther's Corner, Sg Merab, Selangor

Kisahnya...
Ini merupakan salah satu restoran pebret saya..
Sebab apa?
Sebab kebanyakan masakannya kena ngan tekak saya..

Alamat ?

Terus ke depan sket dlm 50 meter dan amik simpang ke
Kampung Abu Bakar Baginda
Masuk je dah nampak restoran nie. Besar..
Sebelah ngan Kuarters Petronas

Kalo dari Putrajaya Presint 14
Ikut Gate 1 Putrajaya,
Susur kiri. Terus je smpai jumpa Simpang 4 depan Foodcourt trus wat U-Turn

Harga OK tak?
Harga OK, makanan pun not bad..
Alhamdulillah..

Pilihan makanan sangaaaaat banyak..
Signature dish kat sini adalah "Mee Bandung Muor"
Thorrrbaeeek. Kalo saya rindu Muor saya gi je restoran nie..

Sini jugak ada stall Satay Hakimi. Sangaaat sedap, lembut dan juicy.. Nyummehhhh..

Stall Sata & Otak-Otak pun ada kat sini..

Stall Char Kuew Tiaw pun ada cuma rasa dah tak seenak dedulu..

Jom tengok apa yang pernah saya order di sini.










No comments:

Post a Comment