Monday, August 5, 2019

Ini Kisah Si Cermin di HomePro

Hi korang,
Jumpa lagik kite
aku nie kan sejenis kalo dah teringat-ingat tu 
memang bawak masuk mimpi laa gamaknya
Aku memang suke cermin
ntah tak tau nape 
memang cermin adalah benda yang paling pempuan suka gamaknya

aku malas nak keluar pegi memana
jadi cari info hujung jari jelaaa
Banyak yang aku tak berkenan di hati
Entah laa serba tak kena

Jadi aku decide saje laa nak jenjalan IOI City Mall Putrajaya
Yelaa 5 minit je dari umah
Balik keja terus ngangkut anak-anak pegi sekali
Pastu memang laju jelaaa aku melangkah ke HOMERPO

Anak-anak memang tau style aku,
Aku tak suka menunggu, 
Aku suke jalan solo sbb cepat dan aku tau nak urus masa 
dan apa keinginan aku bile pegi sesuatu tempat
sebab tu aku tak berapa suka dalam kelompok yg ramai
benda paling simple contoh nak makan kat mana pun
akan buat aku buang masa yang lama
sorang nak ke A, sorang nak ke B, kena tunggu
banyak kepala, banyak benda, banyak hati nak jaga
hehehe
Jadi semua tau, 
cemana Fila nie..

Aku kalo masuk sesuatu kedai
Memang aku niat awal-awal
"Ya Allah, jumpakanlah apa yang ku cari selama ini"

So tarraaaaaaa,
apa yang aku idamkan ada depan mata
siap ade offer lagi..
yeahhhhhhhhhhhhhhhhhh
Alhamdulillah
Terima kasih Allah!!


Cermin yang aku berkenana belah bawah kiri tu, ade amik gambar  full cermin tapi nampak kelibat aku.. maluuu
Cermin besar tanpa frame yang ohsemmm & lama ku idamkan.. simple but nice!

Memang besarrr cerminnya 80cm x 60cm, borderless.. Siap offer lagi RM49.90 je tekau!

Haaaa, nampak tak.. besar aku, besaaaar lagi cermin tu..... siap ada promo lagi... sukeee sukeeee!!

Sesambil tu tgk laa rega artificial grass nie.. Hokkay antara wishlist aku, mari laa kita menabung
ade plakkk benda lain yg offer, adoi laaa tu pasal aku taknak masuk HOMEPRO nie
See
Punya laaa aku bahagia kalo jumpa benda yang dihajati
Biasa orang akan suke masuk Watsons etc kan
Aku plak sukeeee masuk IKEA, HOMEPRO, HARVEY NORMAN dan seangkatan dengannya
dari bukak kedai sampai laa tutup kedai
Rasa macam bahagia jer dok dalam tu walo tak membeli
Cuci mata pun jadik..

Dah jumpa barang idaman 
Moh lee kita cari makanan plak..
Adios Amigos



No comments:

Post a Comment