Friday, July 26, 2019

Grill Rumah Design S

As Salam semua
Nak citer pasal grill umah 
Kat Malaysia ni mana tempat laa tak payah pasang grill umah kan
yang ada kawalan keselamatan berperingkat baru takyah pasang grill
aku dulu sangat laaa adore nak umah takyah pasang grill
tapi apakan daya
bukan semua orang berhati suci murni macam sabun breeze
kalo ikut kan perasaan memang aku taknak lansung umah bergrill
kang tak senang duduk plak aku anak beranak kan kan kan
Jadi terpaksa laa kena pasang juga


Haaaaa, Grill dah siap baru, hepp hepp horayy 
aku dah bilang sama encik suami
kalo nak grill aku nak design S warna putih
suci murni ku nampak
dulu masa muda remaja umah ku  di Cheras warna-warni
macam Akademi Fantasia
Pastu pindah Putrajaya serba hitam perabot ku
sekarang nie makin remaja aku nak putih bersih jerr
taknak ada campuran warna yang pelbagai

Grill di sebelah sliding door pun design S. ikutkan semua ku minta design S
Suami nak warna kelabu
tapi as usual
Women always right kennnnssss
ahahahahahahaha

So baru laa nampak kena warna grill ni ngan warna asas rumah
Alhamdulillah siap jugak akhirnya
tempah dalam 2 minggu
pasang cuma sehari siap
Best laa korang wat keja

untuk pintu dapur, memang kena tutup separuh la kan

Ini pun aku serah bulat-bulat pada kontraktor
Harapkan kepercayaan atas diorang je laa pun 
sebab memang aku tak dapat nak pantau hari-hari kat sana

Haaa utk Dry Kitchen pun S.. dah siap Tuan Suami pasangkan Bidai.. Thanks darling.. Walopun lepas pasang terus pengsan.. Maklum laa tak biasa ngan kerja pertukangan.. 
Aku amik warna WHITE dan jenis POWDER COATING
Design S bagi keseluruhan rumah kecuali utk bilik air dan tingkap besar atas pintu
supaya tahan lebih lama dan lagi lawa sebenarnya..

Grill nie pun aku berurusan dengan Kontraktor Encik Razak
korang leh contact Encik Razak di talian +60 13-269 5244
Confirm korang berpuashati berurusan dengan beliau.





No comments:

Post a Comment