Saturday, August 31, 2019

My Kitchen Cabinet

As Salam semua
Lama sangat dah tak bersiaran nie...
Ghinduuu kat korang..
Hehehe, cam laa korang pun rindu kat aku...

Akhirnya kitchen cabinet yang aku nak kan siap
Bukan laa yang seperti aku idamkan 
tapi ikut bajet aku yang boleh dapat...
Ukur baju di badan sendiri ye dok?

Aku dari nak kan kitchen cabinet warna hitam
skali tukar semua all white
dah tu tak berkenan plak
tukar lagi
Last skali korang nak tau aku suke warna apa?
GOLD DUST.. 
haaaaaaaaaaaaaaa, gicthewwwwwwwwwwww
Faktor umur barangkali..

Nie aku tunjuk gambar sebelum dan selepas
Jeng jeng jeng


Dry Kitchen - Gold Dust (after).. sebelah kanan tu aku biarkan kosong sbb nak letak bar & stool nanti. Tengah dry kitchen aku dah letak meja makan 4 kerusi utk kami sekeluarga makan kat dapur, tak ganggu ruang depan. Kain merah tu plak port utk aku letak front loading washing machine. tu lubang air keluar. so kena tutup lubang dulu.. hehehe
Dry Kitchen (before)
Biasalah tambah deco sket-sket

Haaaa, tu pun tambah jugak laa bagi naik seri
Wet Kitchen - Gold Dust (After)

Full photo utk Wet Kitchen (After)

Wet Kitchen nie masa memula baru siap pasang


Wet Kitchen asal memang ada sliding door tu.. tu part yang aku jatuh chenta.. Tempat menyendiri aku dalam jantung umah


Wet Kitchen. Masa nie belum kemas apa semua lagi.. Baru dapat kunci umah masa tu tahun 2017 (Before)



No comments:

Post a Comment