Tuesday, July 23, 2019

Tinted Rumah - Tinted Express terbaik!

Tinted Umah
Nie adalah dalam wishlist aku
Memang aku nak sesangat sebab umah jadi sejukkk nyaman
dan lebih privacy
Orang luar tak nampak dalam
Pastu bila malam semua tingkap akan jadi cermin muka
Best kannn
lebih dari 10 company ku survey
Akhirnya aku pilih
TINTED EXPRESS !!

Sebab apa?
Produk dia berkualiti tinggi
Waranti lama
ada 3 pilihan
Samada nak dari KOREA atau USA

Hasil perbincangan dengan suami
Ku pun pilih warna HIJAU
Walaupun ku sendiri minat warna BIRU
Sebab suami kata biarlah sama ngan umah jiran tetangga
Takde laa nampak pelik nanti umah kite jer BIRU lorong nie
hehehehehe.. ade ke plak dia pikir camtu
Sabar yo laaa

Foto dari tokey Tinted Express. Siap seluruh umah dalam masa 2 hari.
Aku memang laaa tak dapat nak pantau kerja-kerja diorang nie
Atas dasar kepercayaan je laaa
Yelaaa aku kerja Putrajaya, umah kt N9 kan
Jadi ikut diorg laa nak siapkan kerja camne
Jadi sempurna dan kemas
Tawakal je pada Allah swt

setiap sudut dia send gambo kat aku, kemain baguih lagi service

Kemas hasil kerja diorg, I loikeeee!
 Kalo korang masih berfikir-fikir nak pasang ke tak
korang kena decide pasang
sebab apa?
Malaysia nie memang suhu panas mencengkam
Pastu kalo tinted umah otomatik jadi redup dan sejuk
Taknak pasang ekon pun takpe
Langsir korang pun tak jahanam dek kena sinaran matahari 
yang leh wat warna langsir kusam dan cepat mereput

thanks dek sebab sanggup abiskan data anta foto2 hasil kerja kat akak ko nie haaa

Sliding Door dari Dry Kitchen ke Wet Kitchen pun aku pasang tinted.. Suke aku, privasi kalo aku nak menghilangkan diri dan tempoh bertenang kat dapur. Jantung umah ku
 Kalo korang fikir nak pasang tinted
baik pasang masa dh siap plaster siling, wayering semua
Make sure jangan buat grill dulu
Pasang tinted dulu baru leh pasang grill
kalo tak payah org tinted nak buat kerja
kos pemasangan juga lebih tinggi jika nak pasang tinted selepas grill
memang kena buat lepas setel plaster siling
kalo ko buat tinted dulu then baru wat plaster siling memang masak laaaaa
abis berdebu segala cermin ko
dah laa habuk dia sehalus bedak talkum
memang makan bulan laaa nak ilang segala kesan habuk tu

Merenung ke luar Jendelaaaaa...

Nie aku kasi details pasal  

TINTED EXPRESS :
Tel :  +60 13-933 9911

www.tintedExpress.com

mailto:tintedexpress@gmail.com

https://facebook.com/tintedexpresshq


OK semoga entry nie bermanfaat untuk korang yang sedang mencari tinted umah






No comments:

Post a Comment